Subject: Ed: Selgitustaotlus
From: "TA Info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Apr 2024 17:49:55 +0300

Tervisekassa

Edastame AT Praksis OÜ  päringu kirja kättesaamise kohta.

Lugupidamisega

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud 
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage 
saadud kiri koos kõikide lisadega. Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 11. aprill 2024 17:14
Adressaat: TA Info <[email-masked]>
Teema: Re: Selgitustaotlus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Saatsin Tervisekassale päringu teraapiafondi puudutavate küsimuste osas. 
Kahjuks pole ma senini vastust saanud, palun kas saate täpsustada, kas minu 
kiri on jõudnud õigesse kohta.

Lugupidamisega,

Anneliis Tali

Juhtivpsühholoog

AT Praksis OÜ

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.anneliistali.com <http://www.anneliistali.com/>

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4wH8rxN0CrftpFeQ2a74V9fBNutPtSa-3v644SwUxYszlvcaHcO8q7dGzh2t2LWW_ylQFT8a4KUet1c>

Selles kirjas võib leiduda konfidentsiaalset teavet, mis on mõeldud ainult 
selle adressaadile. Kui olete saanud selle kirja eksituse tõttu, teavitage 
sellest sõnumile vastates kohe saatjat ning kustutage e-kiri koos kõikide 
lisadega. Sõnumi ja selles sisalduva info kasutamine, levitamine või 
taasesitamine ei ole lubatud.

On Tue, 2. Apr 2024 at 08:01, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Pöördumise edastamine Tervisekassale

Registreerimise kuupäev: 02.04.2024

Registreerimise number: 6.1-10/24/3485-1

Märgukirjale ja selgitustaotlusele vastamise ning kollektiivse pöördumise 
esitamise seaduse § 5 lg 3 alusel edastame pöördumise, kuna sellele 
vastamine ei ole Terviseameti pädevuses.

Edastuskirja koopia saadetakse teadmiseks pöördujale.

Lugupidamisega

Terviseamet
Telefon 794 3500
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.terviseamet.ee <http://www.terviseamet.ee>

  <http://www2.rik.ee/delta/logo_ta.png>

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud 
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage 
saadud kiri koos kõikide lisadega.
NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide avaldamine kõrvalistele 
isikutele on keelatud

---------- Forwarded message ----------
From: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
To: TA Info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc:
Bcc:
Date: Mon, 1 Apr 2024 18:32:22 +0300
Subject: küsimus teraapiafondi kohta
Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan Teile AT Praksisest seoses perearsti teraapiafondiga. Eelmise
nädala neljapäeval toimus kliiniliste psühholoogide kutseliidu koosolek,
kus ka Tervisekassa esindaja tegi ettekande. Arutelu käigus tuli ilmsiks,
et teraapiafondi raames saavad perearstid kuni selle aasta juunini
väljastada saatekirju ja nende alusel saab patsienditööd veel edasi teha
saatekirja lõppemiseni. Küsimus tekib aga seoses sellega, et kui AT
Praksis ei astu Tervisekassa partneriks (olemas on ambulatoorse
psühhiaatria tegevusluba), kas siis alates 1.07 on lubatud patsientidelt
jätkuvalt omaosaluse küsimine? Ning kui kliiniline psühholoog on
väljaõppes ja tal on asutuses juhendaja, kuid mitte veel kehtivat kutset,
kas tal on lubatud juhendamise all oma patsientidega tööd saatekirja
alusel jätkata?

Ettekandes jäi kõlama veel selline mõte, et teraapiafond jääb alles ja
perearstid saavad ka edaspidi n-ö oma maja sees teraapiafondi raames
patsiente psühholoogile, füsioterapeudile, logopeedile suunata. Palun
öelge, kas saime omalt poolt õigesti aru, et see nii on, et teraapiafond
jääb alles? Kui nii, kas siis on patsientidel ikkagi võimalik ka maja
väliselt kliinilise psühholoogi poole pöörduda, kui kliinilisel
psühholoogil on olemas kehtiv tegevusluba? Kui nii, kas siis on ka
edaspidi lubatud omaosaluse küsimine ja arvete esitamine perearstile?

Lugupidamisega,

Anneliis Tali
Juhtivpsühholoog

AT Praksis OÜ
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.anneliistali.com <http://www.anneliistali.com>

Selles kirjas võib leiduda konfidentsiaalset teavet, mis on mõeldud
ainult selle adressaadile. Kui olete saanud selle kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest sõnumile vastates kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma
arvutist. Sõnumi ja selles sisalduva info kasutamine, levitamine või
taasesitamine ei ole lubatud.